Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta E-Bok

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Prądnik Biały-Zachód” w Krakowie uprzejmie informuje, że od dnia 14.11.2012 r. udostępniliśmy system informatyczny umożliwiający uzyskanie informacji o indywidualnym stanie konta z tytułu opłat za używanie lokalu.


W celu uzyskania dostępu do serwisu tj. loginu i hasła prosimy o zgłaszanie się właścicieli i głównych najemców lokali mieszkalnych z dokumentem stwierdzającym tożsamość do biura Spółdzielni przy ul. Pachońskiego 8 w Krakowie.

DOKUMENTY DO POBRANIA :

Formularz rejestracyjny dla lokali mieszkalnych

Formularz rejestracyjny dla lokali użytkowych

Instrukcja obsługi portalu internetowego E - Bok

 

Wykaz telefonów awaryjnych

Wykaz telefonów awaryjnych (obowiązuje od 01.10.2006 r.)

Zgłaszanie awarii w godzinach pracy Spółdzielni:
Windy: "LIFTEX" 415-14-20, 0501-471-125
C.O.: "MONTAŻ" 415-03-86
Domofony: "MARCO" 012-267-02-97 , 0601-416-997
Pozostałe zgłaszane do Spółdzielni: 415-10-85 wew. 35, 416-87-70, 415-49-13

Zgłaszanie awarii po godzinach pracy Spółdzielni oraz w dni wolne od pracy i święta:
Windy: "LIFTEX" 415-14-20, 0501-471-125
Wod-kan-gaz do godz. 22.00 D. Sachaj 0602-486-521
Elektryczne do godz. 22.00 J. Leśniak 0602-229-454

Zgłaszanie awarii w godzinach od 22.00 do 7.00:
Pogotowie C.O. 993
Pogotowie gazowe 992

Zgłaszanie naruszeń porządku domowego:
Straż Miejska 623-96-90
Komisariat Policji (ul. Radzikowskiego) 615-12-24, 615-11-10

 
Naszą witrynę przegląda teraz 12 gości 
Naszą stronę w sumie odwiedziło :